„Każdy z nas coś odgrywa w teatrze życia codziennego” – twierdził Erving Goffman, amerykański socjolog. Każdy z nas jest aktorem, dla którego sceną jest codzienna rzeczywistość. W domu, w pracy, w klubie z przyjaciółmi wciąż coś gramy. Nieraz nie potrafimy już ściągnąć maski, bo pod jedną maską kryje się następna. Skoro trudno jest nam odkryć się przed sobą, cóż za wyzwanie stoi przed praktykami marketingu, których skuteczność zależy od poznania naszych prawdziwych sądów i zachowań ? Jak to możliwe, że niektórym z nich się udaje?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.