Po co grywalizować programy lojalnościowe? I jak to robić?Po co grywalizować programy lojalnościowe? I jak to robić?Po co grywalizować programy lojalnościowe? I jak to robić?Po co grywalizować programy lojalnościowe? I jak to robić?

Po co grywalizować programy lojalnościowe? I jak to robić?

Po co grywalizować programy lojalnościowe? I jak to robić?
Kamil Łuczaj

Kamil Łuczaj

-

Kamil Łuczaj

Kamil Łuczaj

Główna różnica między zwykłym klientem firmy a graczem w ramach jej programu polega na tym, że klienta trzeba nieustannie informować o przewidzianych scenariuszach, nagrodach, promocjach i namawiać do korzystania z nich, gracz zaś interesuje się nimi sam. Tak działa grywalizacja w programie lojalnościowym.

Co łączy programy lojalnościowe amerykańskiej sieci restauracji, firmy oferującej specjalistyczne szkolenia w branży turystycznej, inicjatywy ekologicznej i znanej sieci telefonii komórkowej? Wszystkie one mają wbudowane mechanizmy, które pozwalają zamienić klienta w gracza, a uczestnictwo w programie w rodzaj rozrywki.

W epoce Web 2.0, gdy w zasadzie każdy ma dostęp do różnorodnych porównywarek cen, wyszukiwarek ofert i interaktywnych serwisów umożliwiających weryfikację komentarzy na temat produktu, firmom coraz trudniej jest utrzymać zainteresowanie klienta ofertą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się