Badania – rozumiane jako diagnostyka sytuacji zastanej – są pierwszym, a zarazem kluczowym etapem kreowania wizerunku marki i zarządzania nim. Najogólniej rzecz ujmując, podejście to pozwala ustalić status quo oraz ewentualne zmiany, jakie należałoby wdrożyć, by marka działała w sposób spójny i efektywny.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jest jeszcze przynajmniej kilka dobrych powodów, dla których warto badać wizerunek i komunikację marki.
Po pierwsze, w ostatnich dekadach systematycznie rozwijają się teorie komunikacji, teorie marketingowe czy teorie organizacji, które obejmują swoim zakresem coraz bardziej szczegółowe aspekty funkcjonowania marek czy organizacji. Powoduje to, że coraz więcej jest istotnych z punktu widzenia funkcjonowania marki aspektów, na które po prostu trzeba zwracać uwagę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.