Po co badać wizerunek i komunikację marki? 3 powody ogólne i wiele szczegółowychPo co badać wizerunek i komunikację marki? 3 powody ogólne i wiele szczegółowychPo co badać wizerunek i komunikację marki? 3 powody ogólne i wiele szczegółowychPo co badać wizerunek i komunikację marki? 3 powody ogólne i wiele szczegółowych
Jak nas widzą? Jak powinniśmy się zmieniać (fot. stillkost/Fotolia)

Po co badać wizerunek i komunikację marki? 3 powody ogólne i wiele szczegółowych

Po co badać wizerunek i komunikację marki? 3 powody ogólne i wiele szczegółowych
Maurycy Graszewicz

Maurycy Graszewicz

-

Maurycy Graszewicz

Maurycy Graszewicz

Badania – rozumiane jako diagnostyka sytuacji zastanej – są pierwszym, a zarazem kluczowym etapem kreowania wizerunku marki i zarządzania nim. Najogólniej rzecz ujmując, podejście to pozwala ustalić status quo oraz ewentualne zmiany, jakie należałoby wdrożyć, by marka działała w sposób spójny i efektywny.

Jest jeszcze przynajmniej kilka dobrych powodów, dla których warto badać wizerunek i komunikację marki.

Po pierwsze, w ostatnich dekadach systematycznie rozwijają się teorie komunikacji, teorie marketingowe czy teorie organizacji, które obejmują swoim zakresem coraz bardziej szczegółowe aspekty funkcjonowania marek czy organizacji. Powoduje to, że coraz więcej jest istotnych z punktu widzenia funkcjonowania marki aspektów, na które po prostu trzeba zwracać uwagę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja