Płynność – podstawowe zasady komunikacji perswazyjnej [fragm. książki „Sieci wpływu”]Płynność – podstawowe zasady komunikacji perswazyjnej [fragm. książki „Sieci wpływu”]Płynność – podstawowe zasady komunikacji perswazyjnej [fragm. książki „Sieci wpływu”]Płynność – podstawowe zasady komunikacji perswazyjnej [fragm. książki „Sieci wpływu”]
Powtarzanie, wchodzenie w znane struktury – to wszystko procentuje (fot. okładka książki)

Płynność – podstawowe zasady komunikacji perswazyjnej [fragm. książki „Sieci wpływu”]

Płynność – podstawowe zasady komunikacji perswazyjnej [fragm. książki „Sieci wpływu”]
Nathalie Nahai

Nathalie Nahai

-

psycholożka Internetu, NathalieNahai.com

Nathalie Nahai

Nathalie Nahai

psycholożka Internetu
NathalieNahai.com

psycholożka Internetu oraz wykładowczyni i konsultantka na arenie międzynarodowej. Współpracowała z firmami z listy Fortune 500, w tym z Unileverem, Google i Harvard Business Review. Pomaga organizacjom zastosować podejście naukowe do tworzenia stron internetowych, marketingu treści i produktów. Występuje na konferencjach na całym świecie, poświęconych naukowym podstawom internetowej perswazji. Ma też wkład w krajowe publikacje oraz audycje telewizyjne i radiowe poświęcone tej tematyce. Zasiada w radzie konsultacyjnej Social Media Week oraz w panelu eksperckim Ogilvy Change.

Najskuteczniejsze są te przekazy perswazyjne, które jesteśmy w stanie najłatwiej przetwarzać (z dużą płynnością przetwarzania). Niezależnie od treści, jeśli jesteś w stanie przedstawić informacje w sposób wizualnie jasny (płynny percepcyjnie), prosty fonologicznie (płynny lingwistycznie) i ugruntowany semantycznie (płynny pojęciowo), zostaną one odebrane jako bardziej wiarygodne niż przekazy mniej płynne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się