Płynąć na fali plotkiPłynąć na fali plotkiPłynąć na fali plotkiPłynąć na fali plotki

Płynąć na fali plotki

Płynąć na fali plotki
Rafał Wojsznis

Rafał Wojsznis

-

dyrektor kreatywny, MDA Promotion

Rafał Wojsznis

Rafał Wojsznis

dyrektor kreatywny
MDA Promotion

Buzz marketing jest jedną z najbardziej wymagających technik promocji. Tutaj efektu przyjętej strategii nie da się do końca przewidzieć. Nie uwzględnia się grupy docelowej, potencjalnych klientów. Ale rezultaty potrafią być spektakularne.

Sześć najprostszych przepisów na buzz

Umiejętnie skierować uwagę jak największej grupy ludzi na promowany produkt, pokazać go z jak najlepszej strony.

Przekazać za pośrednictwem zaangażowanych osób to, co najważniejsze i najkorzystniejsze z punktu widzenia marki. Osiągnąć zainteresowanie mediów, bez których nie ma mowy o prawdziwie wielkim szumie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja