Plotka ma własny światPlotka ma własny światPlotka ma własny światPlotka ma własny świat
Czy przekonująca gra Bartłomieja Topy utrwali wśród nas temat autyzmu? (fot. kadr ze spotu Fundacji Synapsis)

Plotka ma własny świat

Plotka ma własny świat
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Można wzruszać, budzić współczucie, przez to nakłaniać do zmiany nastawienia i pomocy. Można w tym samym celu prowokować. Pokazała to ostatnia kampania społeczna fundacji Synapsis. Bartłomiej Topa stał się chwilowym bohaterem tabloidów z racji swego nietypowego zachowania. Przypuszczano, że się odurza i że stracił kontrolę nad swoim życiem. Aktor zaś zagrał osobę z autyzmem. Przy okazji pokazał, że media społecznościowe to nie tylko Facebook.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się