Płeć w reklamiePłeć w reklamiePłeć w reklamiePłeć w reklamie

Płeć w reklamie

Płeć w reklamie
DEMO Effective Launching

DEMO Effective Launching

-

DEMO Effective Launching

DEMO Effective Launching

Kobiety deklarują, że najchętniej kupią produkt reklamowany przez mężczyznę ukazanego w niestereotypowej roli społecznej (np. mężczyzna – domator). Równocześnie jednak wykorzystanie w reklamie nietypowych ról płciowych budzi u kobiet negatywne emocje - wynika z badań przeprowadzonych przez studentów Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie we współpracy z agencją reklamową DEMO Effective Launching.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się