W nowej kontrowersyjnej kampanii reklamowej Dureksa mężczyźni przebrani za ogromne plemniki urządzają demonstracje. Ich wizerunek, opatrzony podpisem „Masz milion powodów”, można było spotkać również na wielu polskich plażach. Tu jednak plemniki nie protestowały, rozkoszowały się wyjątkowo słonecznym latem nad Bałtykiem.Postacie znane z plakatu pojawiły się na parawanach, rozdawanych tego lata w wielu nadmorskich kurortach. Firma SSL Healthcare, właściciel marki, tak właśnie rozpoczął nową kampanię reklamową w Polsce. Pomimo obaw wyrażanych przed wakacjami przez Lilianę Cimaszewską, Brand Managera marki Durex w Polsce, że każda ostrzejsza akcja spowodowałaby więcej szkody niż pożytku (zob.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.