Plaże w osłonkach Durexa - Marketing przy Kawie
Plaże w osłonkach DurexaPlaże w osłonkach DurexaPlaże w osłonkach DurexaPlaże w osłonkach Durexa

Plaże w osłonkach Durexa

Plaże w osłonkach Durexa
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

W nowej kontrowersyjnej kampanii reklamowej Dureksa mężczyźni przebrani za ogromne plemniki urządzają demonstracje. Ich wizerunek, opatrzony podpisem „Masz milion powodów”, można było spotkać również na wielu polskich plażach. Tu jednak plemniki nie protestowały, rozkoszowały się wyjątkowo słonecznym latem nad Bałtykiem.

Postacie znane z plakatu pojawiły się na parawanach, rozdawanych tego lata w wielu nadmorskich kurortach. Firma SSL Healthcare, właściciel marki, tak właśnie rozpoczął nową kampanię reklamową w Polsce. Pomimo obaw wyrażanych przed wakacjami przez Lilianę Cimaszewską, Brand Managera marki Durex w Polsce, że każda ostrzejsza akcja spowodowałaby więcej szkody niż pożytku (zob.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to