Playboy odzianyPlayboy odzianyPlayboy odzianyPlayboy odziany

Playboy odziany

Playboy odziany
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

„Playboy” bez nagości? Brzmi to niewiarygodnie, ale zdaniem wydawcy taka strategia ma być kluczem do marketingowych sukcesów. Intrygująca zmiana opracowana została z myślą o debiucie na nowym rynku i szybkim zdobyciu rzeszy czytelników w Indiach.

Ofensywa właśnie w tamtym kierunku jest konsekwencją globalizacji. W chwili obecnej Indie to drugi co do wielkości rynek wydawniczy na świecie. Liczbę czytelników szacuje się tam na 200 milionów! Więcej jest jedynie w sąsiednich Chinach. Jednak magazyny kierowane do mężczyzn wciąż stanowią nad Gangesem niezagospodarowaną w należyty sposób niszę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja