Plastikowa nadwagaPlastikowa nadwagaPlastikowa nadwagaPlastikowa nadwaga

Plastikowa nadwaga

Plastikowa nadwaga
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Twórcy Barbie, która 9 marca obchodzić będzie pięćdziesiąte urodziny, nie przypuszczali prawdopodobnie, że lalka – pogrubiona przez agencję reklamową – stanie się bohaterką amerykańskiej kampanii społecznej, której celem jest walka z otyłością wśród dzieci. W akcji wykorzystano fakt, że choć miłośnikami kultowej zabawki są najmłodsi, charakterystyczny dla niej kicz przyciąga także uwagę dorosłych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja