Planowanie samorządowej kampanii wyborczej – wytoczyć najcięższe działa (część 1)Planowanie samorządowej kampanii wyborczej – wytoczyć najcięższe działa (część 1)Planowanie samorządowej kampanii wyborczej – wytoczyć najcięższe działa (część 1)Planowanie samorządowej kampanii wyborczej – wytoczyć najcięższe działa (część 1)

Planowanie samorządowej kampanii wyborczej – wytoczyć najcięższe działa (część 1)

Planowanie samorządowej kampanii wyborczej – wytoczyć najcięższe działa (część 1)
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Przygotowania partii i kandydatów do dnia wyborów samorządowych to pracochłonny i nieraz żmudny proces. Wyborcom natomiast kampania kojarzy się przede wszystkim z politycznymi billboardami, częstszą obecnością polityków w serwisach informacyjnych i programach publicystycznych oraz nade wszystko z wyborczymi spotami telewizyjnymi. I to właśnie tego typu działania stanowią sedno rozgrywki o głosy obywateli oraz pochłaniają najwięcej środków finansowych. Telewizja, radio, prasa drukowana oraz outdoor to najważniejsze z mediów typu tradycyjnego (w odróżnieniu od tzw. nowych mediów, np. Internetu), których właściwości i możliwości wykorzystywane są w kampaniach wyborczych. O faktycznym rozpoczęciu wyborczego boju stanowi właśnie początek działań w zakresie ATL.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja