Plain language i UX writing – co mają ze sobą wspólnego i dlaczego liczą się w marketingu?Plain language i UX writing – co mają ze sobą wspólnego i dlaczego liczą się w marketingu?Plain language i UX writing – co mają ze sobą wspólnego i dlaczego liczą się w marketingu?Plain language i UX writing – co mają ze sobą wspólnego i dlaczego liczą się w marketingu?
Prosty język i dobry UX writing – najlepsze połączenie w projektowaniu (fot. Pixabay)

Plain language i UX writing – co mają ze sobą wspólnego i dlaczego liczą się w marketingu?

Plain language i UX writing – co mają ze sobą wspólnego i dlaczego liczą się w marketingu?
Marta Maj

Marta Maj

-

content & marketing manager, InMarketing Digital Agency

Marta Maj

Marta Maj

content & marketing manager
InMarketing Digital Agency

Content marketingiem zajmuje się od początku swojej drogi zawodowej. Szczególnie bliski jest jej tekst i wszystkie jego formy. Stworzyła mnóstwo haseł reklamowych, tekstów blogowych i artykułów eksperckich. Z wykształcenia polonistka. Nie boi się dużych projektów, a wyzwania to jej drugie imię, ale w pracy, mimo że skupia się na pisaniu, najbardziej ceni kontakt z drugim człowiekiem.

Hasło user experience odnosi się do doświadczeń użytkownika, który korzysta z produktu cyfrowego. Chcąc zapewnić mu łatwy i przyjemny odbiór i dać szansę jak najlepszego wykorzystania możliwości, które oferujemy, staramy się dopasować do jego wymagań. Podczas projektowania strony, aplikacji czy innego narzędzia musimy przywiązywać wagę do tego, jak prosty w obsłudze jest ten produkt. Na czym polega zatem UX writing? Czym różni się od copywritingu i jaki związek ma z nimi plain language?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja