Płać albo znikaj?

Płać albo znikaj?
M. Belter, O. Berezowski

M. Belter, O. Berezowski

-

M. Belter, O. Berezowski

M. Belter, O. Berezowski

Gdy Facebook grozi zmniejszeniem widzialności memów i jednocześnie obiecuje poprawę pozycji linków, mamy małą rewolucję. Czy budowany wcześniej zasięg jest jeszcze istotny? Otóż jest, ale trzeba go stymulować poprzez reklamy. By nadal docierać z przekazem marki do jej grupy docelowej, należy rozważyć opcje płatne.

Facebook, wprowadzając ostatnie zmiany w algorytmie udostępniania treści użytkownikom, ściągnął na siebie gniew niemałej części rynku, która marketing w mediach społecznościowych uważa za istotny. Spadające zasięgi postów i jednoczesne obietnice poprawy widzialności linków wprowadzają chaos.

story bumping – podbijanie widzialności potencjalnie bardziej interesujących treści przez umieszczanie ich na górze strumienia postów – nawet wbrew porządkowi chronologicznemulast actor – wybór treści prezentowanych na tablicy na podstawie 50 ostatnich interakcji użytkownika Częściową przyczyną tej sytuacji jest walka Facebooka z Twitterem o prymat wśród źródeł rozprzestrzeniania się wiadomości w Sieci.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja