PLA – nowa reklama graficzna w GooglePLA – nowa reklama graficzna w Google
Trzeba poznać narzędzie, by dzięki niemu zarabiać (fot. tashatuvango/Fotolia)

PLA – nowa reklama graficzna w Google

PLA – nowa reklama graficzna w Google
Maciej Dobkowicz

Maciej Dobkowicz

-

SEO expert, Cube Group

Maciej Dobkowicz

Maciej Dobkowicz

SEO expert
Cube Group

Zajmuje się kompleksową realizacją projektów SEO, w tym koordynacją działań z zakresu content marketingu i link buildingu. Z branżą SEO związany od 2010 r., ma bogate doświadczenie w zakresie audytów oraz optymalizacji SEO stron i sklepów internetowych. Realizował kampanie SEO dla witryn internetowych takich marek jak Beckers, Tikkurila, Ceneo, Biotebal i Möller’s.

Polska dołączyła niedawno do grupy krajów, w których dostępna jest usługa Google Shopping (Zakupy Google). Platforma ta na razie nie oferuje w naszym kraju wszystkich funkcjonalności, jednak już teraz działa w jej ramach nowa forma reklamy.

Dla zapytań w wyszukiwarce, które są związane z produktami, powstał nowy blok Zakupy Google. Przedstawia on oferty konkretnych produktów w sklepach internetowych i stacjonarnych. Boks ten pojawia się z prawej strony ekranu, w górnej części wyników wyszukiwania, powyżej bocznych reklam AdWords. Różni się on od tychże reklam przede wszystkim prezentacją zdjęć produktów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja