Piwo jak dziewicaPiwo jak dziewicaPiwo jak dziewicaPiwo jak dziewica

Piwo jak dziewica

Piwo jak dziewica
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Browar JW. Lees wypuścił na rynek nowy produkt. Doskonałym, a przede wszystkim skutecznym ku temu pretekstem był koncert Madonny. Wprawdzie producent nie wykorzystał tytułowego hasła, odwołał się do innego przeboju, jednak cel osiągnął. Piwo Material Girl Ale sprzedawało się podczas występu gwiazdy znakomicie. Browar ma dalsze zamówienia. Madonnie wręczył skrzynkę napoju.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja