Piskorz - instant way out - Marketing przy Kawie
Piskorz - instant way outPiskorz - instant way outPiskorz - instant way outPiskorz - instant way out

Piskorz – instant way out

Piskorz - instant way out
Hubert Zientek

Hubert Zientek

-

Hubert Zientek

Hubert Zientek

Piskorz to taka mała, śliska rybka. Może nie jest zbyt zwinna, ale schwytana w ręce potrafi się wić i kręcić, co w konsekwencji często ratuje ją z wielu opresji. Podobnie, moim zdaniem, jest ostatnio z McDonald'sem.

Ilekroć by go nie krytykowano czy bojkotowano, zawsze znajdzie wyjście z trudnej sytuacji. Wkrótce wrzawa ucicha i wszystko wraca do normy. Rozpoczęła się właśnie akcja promocyjna McDonald’sa – Złote ze słomki, połączona z loterią w restauracjach sieci na terenie całego kraju.

Wśród dołączanych do McZestawów słomek znajdują się też te promocyjne, we wnętrzu których klient może znaleźć banknoty o różnych nominałach (od 10 do 200 PLN) lub też kupony na inne produkty amerykańskiego fast fooda.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja