Piramida Maslowa – historia nieporozumieniaPiramida Maslowa – historia nieporozumieniaPiramida Maslowa – historia nieporozumieniaPiramida Maslowa – historia nieporozumienia
Piramida Maslowa to w zasadzie drabina. Zakłada pewne współwystępowanie potrzeb (fot. Pixabay)

Piramida Maslowa – historia nieporozumienia

Piramida Maslowa – historia nieporozumienia
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Teoria hierarchii potrzeb Maslowa w żadnej dziedzinie nie zrobiła takiej kariery, jak w marketingu i zarządzaniu. Założenie, że potrzeby klientów występują w hierarchicznej kolejności, jest bardzo popularne. Do tego stopnia, że wielu korzystającym umyka fakt, iż jest ono wadliwe. Graficzne przedstawienie w formie trójkąta, wbrew zamysłowi samego twórcy, zniekształciło pierwotny pomysł.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się