Pinterest – nowa spiżarnia inspiracji dla marek. Czy w Polsce będą z tego pieniądze?Pinterest – nowa spiżarnia inspiracji dla marek. Czy w Polsce będą z tego pieniądze?Pinterest – nowa spiżarnia inspiracji dla marek. Czy w Polsce będą z tego pieniądze?Pinterest – nowa spiżarnia inspiracji dla marek. Czy w Polsce będą z tego pieniądze?

Pinterest – nowa spiżarnia inspiracji dla marek. Czy w Polsce będą z tego pieniądze?

Pinterest – nowa spiżarnia inspiracji dla marek. Czy w Polsce będą z tego pieniądze?
Aleksandra Kwiatkowska

Aleksandra Kwiatkowska

-

Aleksandra Kwiatkowska

Aleksandra Kwiatkowska

W dobie Kwejka czy facebookowej osi czasu treści wizualne święcą ostateczny triumf w Internecie. To atrakcyjne fotografie czy krótkie filmy przyciągają uwagę internautów, tekst liczy się coraz mniej. Spełnieniem marzeń dzieci ery obrazkowej powinien być zatem Pinterest – tu wyrażanie siebie polega na przypinaniu na swojej wirtualnej tablicy pięknych obrazków. A co mogą robić (i robią już) marki, by zaistnieć w tej barwnej układance?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja