Piłkarscy ambasadorowie – przed mundialem to samograjPiłkarscy ambasadorowie – przed mundialem to samograjPiłkarscy ambasadorowie – przed mundialem to samograjPiłkarscy ambasadorowie – przed mundialem to samograj

Piłkarscy ambasadorowie – przed mundialem to samograj

Piłkarscy ambasadorowie – przed mundialem to samograj
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Na naszym rodzimym rynku reklamy daje się ostatnio zauważyć wyraźne upodobanie firm z różnych branż do jednego i tego samego schematu promocyjnego. W ciągu najbliższych tygodni wszystkie marki postawią na znanych ambasadorów, a będą nimi oczywiście piłkarze reprezentacji Polski.

Choć może to nużyć niektórych widzów i słuchaczy, trzeba uzbroić się w cierpliwość i przygotować na to, że tendencja ta jeszcze zapewne przybierze na sile. Marki muszą po prostu w pełni wykorzystać nadchodzące futbolowe szaleństwo.

Trener Paweł Janas dopiero w maju ogłosi publicznie nazwiska zawodników, których zabierze na niezwykle prestiżową imprezę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja