Na naszym rodzimym rynku reklamy daje się ostatnio zauważyć wyraźne upodobanie firm z różnych branż do jednego i tego samego schematu promocyjnego. W ciągu najbliższych tygodni wszystkie marki postawią na znanych ambasadorów, a będą nimi oczywiście piłkarze reprezentacji Polski.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Choć może to nużyć niektórych widzów i słuchaczy, trzeba uzbroić się w cierpliwość i przygotować na to, że tendencja ta jeszcze zapewne przybierze na sile. Marki muszą po prostu w pełni wykorzystać nadchodzące futbolowe szaleństwo.
Trener Paweł Janas dopiero w maju ogłosi publicznie nazwiska zawodników, których zabierze na niezwykle prestiżową imprezę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.