Piłka jest okrągła, bramki są dwie a reklam jest wielePiłka jest okrągła, bramki są dwie a reklam jest wielePiłka jest okrągła, bramki są dwie a reklam jest wielePiłka jest okrągła, bramki są dwie a reklam jest wiele

Piłka jest okrągła, bramki są dwie a reklam jest wiele

Piłka jest okrągła, bramki są dwie a reklam jest wiele
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Z piłką nożną jest trochę jak z Kościołem katolickim. Zasady są sztywne, długo obowiązują, a reformy są rzadkie. Każda ich próba wywołuje zresztą zawsze emocje i kontrowersje. Co myślicie o wydłużeniu przerwy w czasie meczu z 15 do 20 minut? Dusza marketera zakrzyknie pewnie od razu „tak”! A dusza kibica?

Niemiecki Związek Piłki Nożnej (DFB) chce zmian. W piśmie do szefa FIFA Seppa Blattera Niemcy postulują rozciągnięcie kwadransa przerwy w trakcie 90 minut meczu o 5 minut. Dlaczego? Oficjalne uzasadnienie brzmi: kibice mają obecnie za mało czasu, żeby w czasie pauzy kupić sobie piwo i smażoną kiełbaskę.

„To inicjatywa, która wyszła z Bundesligi” – mówi dla „Der Spiegel” sekretarz generalny DFB Horst R.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja