Pierwszy zwiad. Wykorzystanie metod jakościowych w badaniach marketingowych - Marketing przy Kawie
Pierwszy zwiad. Wykorzystanie metod jakościowych w badaniach marketingowychPierwszy zwiad. Wykorzystanie metod jakościowych w badaniach marketingowychPierwszy zwiad. Wykorzystanie metod jakościowych w badaniach marketingowychPierwszy zwiad. Wykorzystanie metod jakościowych w badaniach marketingowych

Pierwszy zwiad. Wykorzystanie metod jakościowych w badaniach marketingowych

Pierwszy zwiad. Wykorzystanie metod jakościowych w badaniach marketingowych
Tomasz Michalski

Tomasz Michalski

-

Tomasz Michalski

Tomasz Michalski

Wielu badaczy, zwłaszcza tych skłaniających się ku stosowaniu tzw. „miękkich metod”, twierdzi, iż badaniom ilościowym niesłusznie przyznaje się dominującą rolę w procesach pozyskiwania danych marketingowych. Tego rodzaju badania dają konkretne odpowiedzi na konkretne pytania, ich wyniki są rozstrzygające i konkluzywne, a dodatkowo łatwo jest przedstawić je liczbowo i graficznie. Nie zawsze jednak wskazane jest stosowanie takich metod.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja