Chyba jeszcze nigdy Super Bowl, będący jedną z najliczniej oglądanych imprez Stanów Zjednoczonych, nie stał przed takim wyzwaniem. Podobnie jest z branżą reklamową, która płaci miliony dolarów, by zarezerwować sobie miejsce podczas topowego pojedynku ligi NFL. Przynajmniej płaciła jeszcze w zeszłym roku...Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kilkanaście dni przed rozpoczęciem meczu pomiędzy Tampa Bay Buccaneers a Kansas City Chiefs nie wszystkie miejsca na spoty zostały sprzedane. Jeszcze rok temu było to nie do pomyślenia. To właśnie na ten finał ostrzą sobie zęby najwięksi gracze. Pompują nawet i po 5,5 mln (!) dolarów, by na 30 sekund pojawić się na małym ekranie Ameryki.
To nie przesada – jeszcze rok temu imprezę oglądało około 100 mln widzów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.