Pielgrzymka - czy nowy kanał promocji - Marketing przy Kawie
Pielgrzymka - czy nowy kanał promocjiPielgrzymka - czy nowy kanał promocjiPielgrzymka - czy nowy kanał promocjiPielgrzymka - czy nowy kanał promocji

Pielgrzymka – czy nowy kanał promocji

Pielgrzymka - czy nowy kanał promocji
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Przejeżdżając wczoraj pod Wawelem widziałem rząd ciężarówek i busów do obsługi pielgrzymki. Na wielu pojazdach widniała informacja, jaką firmę na co dzień obsługuje. Prawdę mówiąc, pomysł na ten artykuł przyszedł za późno i nie pamiętam nazw tych firm, ale zapewniam Państwa, że za 10 dni uczestnicy marszu będą je rozpoznawać. Będą dla nich synonimem dóbr doczesnych, czekających na postoju, ulgi zawsze czekającej u kresu dnia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja