Piękno i prowokacja - Marketing przy Kawie
Piękno i prowokacjaPiękno i prowokacjaPiękno i prowokacjaPiękno i prowokacja

Piękno i prowokacja

Piękno i prowokacja
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

Kasia Stankiewicz wydała nową płytę „Extrapop”. I nieistotne, czy płyta rzeczywiście jest „ekstra” – na razie i tak wszyscy mówią o lesbijskich motywach w najnowszym teledysku wokalistki. Czy to szczere wyznanie Kasi, czy marketingowe zagranie?

Raczej to drugie.
Na klipie do piosenki „Schyłek lata” Kasia, półnaga, obściskuje się na plaży z drugą kobietą, również półnagą. Szepczą sobie do ucha, śmieją się, tarzają po piasku. Wszystko to nakręcone ze smakiem, bez wulgarności i prymitywnych rozwiązań. Jednym słowem: teledysk jest ładny, ale… motyw tulących się do siebie kobiet budzi zainteresowanie, niekoniecznie samym teledyskiem czy nową płytą, ale Kasią Stankiewicz.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to