Piękniejsza część graczyPiękniejsza część graczyPiękniejsza część graczyPiękniejsza część graczy

Piękniejsza część graczy

Piękniejsza część graczy
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Od początku swojego istnienia przemysł rozrywki komputerowej był nastawiony głównie na pozyskanie zainteresowania męskiej części użytkowników komputerów. Kobiety nie wchodziły w sferę najżywszego zainteresowania producentów gier komputerowych. Zdarzały się pojedyncze przypadki wydania programu przeznaczonego specjalnie dla płci pięknej, ale nie zdobywały one zwykle większego uznania wśród pań. Sytuacja ta zaczęła zmieniać się dopiero w ciągu ostatnich kilku lat, wraz z upowszechnieniem się Internetu oraz gier sieciowych. Obecnie kobiety stanowią już pokaźny procent entuzjastów komputerowej rozrywki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja