Piąta kolumna naszego umysłu – „Uwieść podświadomość” Roberta Heatha (recenzja)Piąta kolumna naszego umysłu – „Uwieść podświadomość” Roberta Heatha (recenzja)Piąta kolumna naszego umysłu – „Uwieść podświadomość” Roberta Heatha (recenzja)Piąta kolumna naszego umysłu – „Uwieść podświadomość” Roberta Heatha (recenzja)

Piąta kolumna naszego umysłu – „Uwieść podświadomość” Roberta Heatha (recenzja)

Piąta kolumna naszego umysłu – „Uwieść podświadomość” Roberta Heatha (recenzja)
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Książka Roberta Heatha „Uwieść podświadomość” nie należy do łatwych lektur. Prowadzony systematycznie wykład, budowana argumentacja sytuują ją pośród publikacji bardziej naukowych niż skierowanych do praktyków biznesu. Warto jednak podjąć to wyzwanie, aby lepiej zrozumieć naturę umysłu konsumenta, dla którego tworzymy reklamy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się