Artykuł przedstawia problem praktycznego stosowania marketingu relacji. Zawiera wyniki pogłębionych badań empirycznych prowadzonych wśród 18 urzędów miast i gmin zaopatrujących się na podstawie ustawy o finansach publicznych i zamówieniach publicznych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Budowanie długotrwałych relacji rynkowych staje się jednym z najważniejszych czynników sukcesu w działalności b2b. Specyfika otoczenia przedsiębiorstw powoduje jednak, że próba wieloletniego wiązania się dostawcy z nabywcą może napotkać istotne ograniczenia. Dzieje się tak np. wtedy, gdy zamawiający zobowiązani są do dokonywania zakupów na podstawie ściśle określonych procedur postępowania, wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych, a także o finansach publicznych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |