A1 Agencja Reklamowa we współpracy z międzynarodową agencją Nexxus przeprowadziła badania rynku pod hasłem "Możliwości i problemy w marketingu eksportowym”. Podobne badania prowadzone były przez sieć agencji Nexxus w całej Europie wśród firm, których działalność zorientowana jest na eksport. Efektem jest identyfikacja największych przeszkód, na które natrafiają firmy prowadząc działalność eksportową, określenie instytucji i przedsięwzięć najbardziej pomocnych przy budowaniu lub rozwijaniu takiej działalności oraz marketingu produktów za granicą, jak również określenie formy działań najbardziej skutecznych, podjęcie których może przełożyć się na sukces eksportowy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |