Personalizacja przyszłością marketingu – co mówili o niej specjaliści podczas znanego eventu martechowego?Personalizacja przyszłością marketingu – co mówili o niej specjaliści podczas znanego eventu martechowego?Personalizacja przyszłością marketingu – co mówili o niej specjaliści podczas znanego eventu martechowego?Personalizacja przyszłością marketingu – co mówili o niej specjaliści podczas znanego eventu martechowego?
Temat personalizacji dominował na martechowym wydarzeniu (fot. aBooster)

Personalizacja przyszłością marketingu – co mówili o niej specjaliści podczas znanego eventu martechowego?

Personalizacja przyszłością marketingu – co mówili o niej specjaliści podczas znanego eventu martechowego?

Norbert Mazur

-

head of business development, aBooster

Norbert Mazur

head of business development, aBooster

Odpowiada za rozwój biznesowy firmy oraz oferowanych przez nią produktów. Specjalizuje się w rozwoju aplikacji mobilnych, tworzeniu kampanii akwizycyjnych i pozycjonowaniu aplikacji w sklepach. Wcześniej pracował w CCC. Zajmował się rozwojem aplikacji mobilnej marki – od developmentu, przez marketing, po sprzedaż. W latach 2020–2021 był związany z bankiem PKO BP. Stworzył wewnętrzny zespół do zakupu mediów efektywnościowych, analityki i wsparcia kanałów sprzedaży w aplikacji IKO oraz serwisie transakcyjnym iPKO. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w agencji Reprise (IPG Mediabrands) oraz domu mediowym Codemedia. Prelegent podczas takich wydarzeń, jak Mobile Trends Conference, Forum Marketingu Zintegrowanego, IAB Mixx Awards Conference czy IAB HowTo Mobile.

Aleksandra Keller

-

user acquisition specialist, aBooster

Aleksandra Keller

user acquisition specialist, aBooster

Odpowiada za przygotowywanie i wdrażanie strategii akwizycji oraz retencji użytkowników aplikacji mobilnych. Zajmuje się również integracją platform analitycznych oraz planowaniem strategii ASO i UA. Z branżą marketingową związana od 2019 r. Wcześniej w CCC czuwała nad realizacją i optymalizacją kampanii efektywnościowych oraz ASO dla aplikacji w sieciach reklamowych na ośmiu rynkach. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Containers in Motion i Peugeot Société Anonyme. Jako prelegentka występowała podczas Mobile Trends Conference.

Czynnikiem, który zadecyduje o sukcesie marek w przyszłości, będzie personalizacja oparta na danych. Praktycy branży pewnie już o tym słyszeli. Warto jednak wiedzieć, jakie wątki związane z tym tematem poruszyli w swoich wystąpieniach eksperci podczas zakończonej niedawno Digital Marketing Exposition & Conference w Kolonii.

Po pandemii, w obliczu rosnącej inflacji i trwającej wojny obecnie duża część świata stawia czoła kryzysowi ekonomicznemu i energetycznemu. Co zatem jako branża marketingowa możemy zrobić dla konsumentów w tak trudnym okresie? Jak wysyłać pozytywne i trafne komunikaty w tych czasach? Dlaczego kanały cyfrowe są aktualnie tak ważne?
Martin Sorrell: działać szybciej, taniej i lepiej niż dotąd

Martin Sorrell, założyciel i do 2018 roku prezes WPP, największego holdingu reklamowego i PR-owego świata, obecnie jest prezesem firmy S4 Capital.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja