W ciągu ostatnich miesięcy mieliśmy okazję obserwować w Polsce dwie kampanie kreowania dwóch różnych, fikcyjnych bohaterek. Jedna z nich to obecna nadal w reklamach Scarlet vel telewizor, druga – Gaga Z., nowa nadzieja polskiej piosenki i dolegliwości żołądkowych.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
O Scarlet pisaliśmy całkiem niedawno, czas zatem na pannę Z: na początku kwietnia poznaliśmy prawdziwe oblicze niedoszłej polskiej gwiazdy pop. Wcześniej stanowiła ona specyficzną atrakcję medialną – o tajemniczej proweniencji, wzbudzającą niemałe emocje przede wszystkim wśród czytelników plotkarskich magazynów internetowych.Odtajniony wizerunek Gagi Z.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.