Perrier, producent luksusowej wody mineralnej, świętuje swoje 150. urodziny. Na przyjęcie zaprasza do tajemniczego klubu nocnego. To miejsce, w którym można wcielić się w jedną z sześćdziesięciu wyjątkowych postaci, a przy okazji wygrać wycieczkę na imprezy w Saint Tropez, Miami, Sydney, Rio lub na Ibizie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jak sugeruje najnowsza kampania, wystarczy łyk wody Perrier, by przenieść się w świat paryskich nocnych klubów, do których nie mają dostępu zwykli śmiertelnicy.
Łyk wody, by wziąć udział w imprezie, na której można spotkać nietuzinkowych ludzi: zagrać w pokera z największymi kanciarzami, zatańczyć przy porywającej muzyce undergroundowego zespołu albo spróbować swoich sił w grze w warcaby, gdzie będziemy poruszać się nie pionkami, lecz makaronikami.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.