Peroni Nastro Azzurro, ikona włoskiego stylu, mody i designu, marka piwa łamiąca konwencjonalne podejście do tej kategorii, pozostająca dotąd marką prawie niedostępną, da się poznać kolejnym grupom konsumentów, nadal jednak wyłącznie w wyjątkowych miejscach największych miast. Marka należąca do SABMiller wprowadzona do Polski przez Kompanię Piwowarską 21 kwietnia ubiegłego roku, po pierwszym etapie wprowadzenia na rynek, zgodnie ze strategią dostępności jedynie dla wybranych konsumentów, rozpoczyna proces selektywnego rozszerzania dystrybucji produktu. Artykuł przedstawia charakterystykę tej marki oraz relacjonuje etapy kampanii wprowadzającej ją na rynek polski.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.