Periscope – telewizja dla każdegoPeriscope – telewizja dla każdegoPeriscope – telewizja dla każdegoPeriscope – telewizja dla każdego

Periscope – telewizja dla każdego

Periscope – telewizja dla każdego
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Periscope – narzędzie do streamingu należące do Twittera – otwiera nowe możliwości dla marketingu w czasie rzeczywistym. Uniwersalność platformy pozwala też na szybsze przekazywanie informacji przez dziennikarzy. Ale to rodzi nowe problemy.

Szybkość przekazu była kluczem do sukcesu Twittera. W kilku słowach, zaledwie 140 znakach, przekazywane są informacje, a tweety bywają nierzadko jedynym ich źródłem dla dziennikarzy. Świat nie stoi jednak w miejscu, szybkość Internetu rośnie, a wideo zastępuje tradycyjne artykuły.

Aby nie zostać w tyle, firma z Kalifornii nabyła w marcu start-up o nazwie Periscope, który służy do przekazywania materiałów filmowych na żywo.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja