Periscope – narzędzie do streamingu należące do Twittera – otwiera nowe możliwości dla marketingu w czasie rzeczywistym. Uniwersalność platformy pozwala też na szybsze przekazywanie informacji przez dziennikarzy. Ale to rodzi nowe problemy.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Szybkość przekazu była kluczem do sukcesu Twittera. W kilku słowach, zaledwie 140 znakach, przekazywane są informacje, a tweety bywają nierzadko jedynym ich źródłem dla dziennikarzy. Świat nie stoi jednak w miejscu, szybkość Internetu rośnie, a wideo zastępuje tradycyjne artykuły.
Aby nie zostać w tyle, firma z Kalifornii nabyła w marcu start-up o nazwie Periscope, który służy do przekazywania materiałów filmowych na żywo.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.