Tiger, znany dotąd jako napój energetyzujący, a także sieć Pizza Hut – rozszerzają swoje marki na perfumy. Na tym kończą się podobieństwa między nimi, bo dla Dariusza Michalczewskiego to sposób na dodatkowe zyski, a dla sieci pizzerii pomysł na większe zaangażowanie społeczności w Internecie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Rozszerzanie marki na nowe produkty poprzedzają wielomiesięczne analizy. Firma rozpoczyna je w momencie, gdy dochodzi do wniosku, że zbudowanego przez nią silnego brandu nie warto ograniczać do jednej kategorii. Co więcej, objęcie nim większej liczby produktów pozwala na obniżenie kosztów marketingowych.
Z pizzy na perfumy – niecodzienne rozszerzenie
Pojawienia się oficjalnych perfum Pizza Hut nie poprzedzały wielkie przygotowania.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.