Performance marketing – środek do osiągnięcia mierzalnego celuPerformance marketing – środek do osiągnięcia mierzalnego celuPerformance marketing – środek do osiągnięcia mierzalnego celuPerformance marketing – środek do osiągnięcia mierzalnego celu

Performance marketing – środek do osiągnięcia mierzalnego celu

Performance marketing – środek do osiągnięcia mierzalnego celu
Michał Sołtys

Michał Sołtys

-

country manager Polska, NetAffiliation

Michał Sołtys

Michał Sołtys

country manager Polska
NetAffiliation

Związany z Internetem od dziesięciu lat, zajmował się realizacją projektów internetowych w Caracas (Wenezuela), pracował w agencji SEM w Londynie, a od trzech lat jest odpowiedzialny za rozwój agencji NetAffiliation na rynku polskim.

Sam Internet, podobnie jak działania prowadzone na jego płaszczyźnie, jest policzalny. To główna przyczyna, dla której performance marketing może istnieć. W przeciwieństwie do mediów tradycyjnych – tutaj możemy dokładnie zmierzyć wpływ reklamy na użytkownika.

Z punktu widzenia reklamodawcy performance marketing wydaje się niezwykle korzystnym narzędziem: niskie ryzyko, płacenie tylko za efekty i odpowiedzialność po stronie wydawcy.

Ryzyko działań reklamowych zostało przesunięte w stronę wydawców i dlatego niezbędna jest bliska współpraca pomiędzy reklamodawcami i wydawcami. Polega ona na optymalizowaniu kampanii reklamowych na wszystkich ich etapach oraz dbałości o interesy drugiej strony.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się