Sam Internet, podobnie jak działania prowadzone na jego płaszczyźnie, jest policzalny. To główna przyczyna, dla której performance marketing może istnieć. W przeciwieństwie do mediów tradycyjnych – tutaj możemy dokładnie zmierzyć wpływ reklamy na użytkownika.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Z punktu widzenia reklamodawcy performance marketing wydaje się niezwykle korzystnym narzędziem: niskie ryzyko, płacenie tylko za efekty i odpowiedzialność po stronie wydawcy.
Ryzyko działań reklamowych zostało przesunięte w stronę wydawców i dlatego niezbędna jest bliska współpraca pomiędzy reklamodawcami i wydawcami. Polega ona na optymalizowaniu kampanii reklamowych na wszystkich ich etapach oraz dbałości o interesy drugiej strony.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.