Pepsi próbuje odzyskać kontrolę: włącza ROI EnginePepsi próbuje odzyskać kontrolę: włącza ROI EnginePepsi próbuje odzyskać kontrolę: włącza ROI EnginePepsi próbuje odzyskać kontrolę: włącza ROI Engine
Zysk z inwestycji w działania marketingowe w skali globalnej jak na talerzu? (fot. Pixabay)

Pepsi próbuje odzyskać kontrolę: włącza ROI Engine

Pepsi próbuje odzyskać kontrolę: włącza ROI Engine
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

PepsiCo, gigant FMCG, właściciel takich marek jak Pepsi, Lay’s, Mirinda, Mountain Dew, Doritos tworzy wewnętrzny system pomiaru efektywności działań reklamowych w różnych kanałach. Podobnie robią inne globalne firmy w nadziei na oszczędności i opanowanie chaotycznego ekosystemu dzisiejszego marketingu.

W styczniu 2020 roku mało kto na świecie odnotował konferencję zorganizowaną na Florydzie przez organizację non-profit Consumer Analyst Group of New York. Interesowała przede amerykańskich analityków biznesowych dóbr szybkozbywalnych. To właśnie tam dyrektor finansowy PepsiCo, Hugh Johnston ogłosił, że ulepszając ekosystem danych i analiz zachowań konsumenckich, firma poprawi skuteczność reklamy i marketingu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się