PepsiCo, gigant FMCG, właściciel takich marek jak Pepsi, Lay’s, Mirinda, Mountain Dew, Doritos tworzy wewnętrzny system pomiaru efektywności działań reklamowych w różnych kanałach. Podobnie robią inne globalne firmy w nadziei na oszczędności i opanowanie chaotycznego ekosystemu dzisiejszego marketingu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W styczniu 2020 roku mało kto na świecie odnotował konferencję zorganizowaną na Florydzie przez organizację non-profit Consumer Analyst Group of New York. Interesowała przede amerykańskich analityków biznesowych dóbr szybkozbywalnych. To właśnie tam dyrektor finansowy PepsiCo, Hugh Johnston ogłosił, że ulepszając ekosystem danych i analiz zachowań konsumenckich, firma poprawi skuteczność reklamy i marketingu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.