Pentor i Veracomp o nowych technologiach komunikacji wizualnejPentor i Veracomp o nowych technologiach komunikacji wizualnejPentor i Veracomp o nowych technologiach komunikacji wizualnejPentor i Veracomp o nowych technologiach komunikacji wizualnej

Pentor i Veracomp o nowych technologiach komunikacji wizualnej

Pentor i Veracomp o nowych technologiach komunikacji wizualnej
Pentor Research International

Pentor Research International

-

Pentor Research International

Pentor Research International

27 proc. przedstawicieli dużych firm w Polsce spotkało się z pojęciem digital signage i rozważa wdrożenie tej technologii. W ich komunikacji z klientami i pracownikami wciąż jednak dominują tradycyjne narzędzia jak ulotka i plakat, a za najważniejszą cechę komunikatu uznawana jest skuteczność w dotarciu do odbiorcy. Takie wyniki przyniosło badanie o nowych technologiach komunikacji wizualnej, przeprowadzone przez Pentor na zlecenie firmy Veracomp SA w październiku br.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja