Pęknięty stanik Heidi Klum - Marketing przy Kawie
Pęknięty stanik Heidi KlumPęknięty stanik Heidi KlumPęknięty stanik Heidi KlumPęknięty stanik Heidi Klum

Pęknięty stanik Heidi Klum

Pęknięty stanik Heidi Klum
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Czasem byle drobiazg potrafi pogrzebać wyjątkowy zamysł promocyjny. Na przykład nagle urywające się ramiączko od stanika. Gdy zdarza się to na oczach milionów telewidzów – może chodzić o ukryty chwyt reklamowy. W końcu nie jest wadą, gdy stanik pęka od nadmiaru diamentów. A może było to niezamierzone?

Reklama może być też ostatnią deską ratunku. Tak się stało, kiedy supermodelce Heidi Klum w czasie występu na żywo pękł biustonosz. Ku rozczarowaniu milionów mężczyzn przed telewizorami…

Niemiecka modelka była gościem programu „Jay Leno’s Tonight Show” telewizji NBC. Oglądają go miliony Amerykanów, a Jay Leno ma status prawdziwej gwiazdy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to