Pay-per-view: płać lub płacz - Marketing przy Kawie
Pay-per-view: płać lub płaczPay-per-view: płać lub płaczPay-per-view: płać lub płaczPay-per-view: płać lub płacz

Pay-per-view: płać lub płacz

Pay-per-view: płać lub płacz
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

marketing director, Pomagam.pl

Kamila Pokój

Kamila Pokój

marketing director
Pomagam.pl

Ekspertka od marketingu internetowego, specjalizująca się w działaniach performance. Ma wieloletnie doświadczenie w działaniach online, m.in. w branży e-commerce, ubezpieczeń czy nieruchomości. Przez wiele lat związana była z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz zwierząt.

Ostatnio w Polsce coraz więcej mówi się o systemach płatności za korzystanie z treści w różnego rodzaju mediach. Wprowadzanie opłat budzi skrajne emocje, zwłaszcza w wypadku transmisji wydarzeń sportowych. System pay-per-view w Polsce nie jest jeszcze tak popularny, jak np. w USA, jednak już zdołał podzielić konsumentów mediów. Czy organizatorom wydarzeń sportowych opłaca się ryzykować utratę kibiców?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja