Odświeżenie marki Heyah nawiązuje do debiutu brandu kilkanaście lat temu, przełomowego w historii polskiego marketingu. Ten debiut zwiastował trend dominujący do dzisiaj. Ale pokazywał także, jak trudno zarządzać marką rebeliantem. Historia Heyah jest właściwie historią ryzyka: i tego opłacalnego, i tego, które nie kończy się dobrze.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nowy wizerunek i logo Heyah 01 pokazują, że Heyah wraca do korzeni. Deklaruje, że zmieni reguły gry. Oferuje model subskrypcyjny z płatnościami co drugi miesiąc oraz usługi bez limitów. Korzysta również z podobnych narzędzi, jak w 2004 roku. Jest więc teaser i hackowanie standardowo wyglądających reklam, przerywanych komunikatem odczytywanym przez nowy głos marki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.