Patomarketing w Polsce – zagrożenia i szanse związane z wykorzystywaniem kontrowersyjnych treściPatomarketing w Polsce – zagrożenia i szanse związane z wykorzystywaniem kontrowersyjnych treściPatomarketing w Polsce – zagrożenia i szanse związane z wykorzystywaniem kontrowersyjnych treściPatomarketing w Polsce – zagrożenia i szanse związane z wykorzystywaniem kontrowersyjnych treści
Co oburza lub obrzydza Polaków w reklamach? (fot. kadr ze spotu prezerwatyw Durex)

Patomarketing w Polsce – zagrożenia i szanse związane z wykorzystywaniem kontrowersyjnych treści

Patomarketing w Polsce – zagrożenia i szanse związane z wykorzystywaniem kontrowersyjnych treści
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Szokujące reklamy można oglądać regularnie w internecie, na plakatach, a nawet w telewizji. Nie zawsze wiadomo jednak, jakie kontrowersyjne treści intrygują odbiorców, a jakie są przez nich odrzucane. Gdzie jest właściwie przestrzeń kontrowersji, którą marka może wykorzystać? Na te pytania odpowiedzi szukali Marta Rosołowska i Tomasz Dulinicz ze Smartscope podczas Kongresu Badaczy 2019.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja