Partyzantka w stylu fashionPartyzantka w stylu fashionPartyzantka w stylu fashionPartyzantka w stylu fashion

Partyzantka w stylu fashion

Partyzantka w stylu fashion
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Guerrilla, czyli po polsku partyzantka, to grupa ludzi prowadzących działania zbrojne, inna niż wojsko regularne, z ukrycia walczących o to, w co wierzą. Guerrilla stores z powodzeniem stosują takie właśnie działania na współczesnym rynku produktów luksusowych – ubrań, butów czy perfum. Sklepy pojawiają się nagle i znikają, zanim o ich nowej lokalizacji dowie się zbyt wielu klientów. Wszystko po to, aby zachować elitarność i wykorzystać efekt częstej zmiany oferty.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja