Niespecjalnie zainteresowanym segregowaniem śmieci Francuzom zdecydowanie łatwiej dziś uwierzyć w teorię dziewięciu żyć kota niż pięciu żyć papieru. Organizacja Ecofolio przygotowała więc dla nich kreatywną kampanię informacyjną, która stawia sobie ambitny cel walki z narodowym lenistwem w kwestii recyklingu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Czekając na poranny autobus, Francuzi dowiadywali się, że oglądany przez nich afisz zakrywający boczną wiatę przystanku w niebawem stanie się nośnikiem wyznania miłosnego. Może być też zwykłą kartką z zeszytu, pewne jest jednak, że zasługuje na kolejne życie.
Historię o tym, jak zużyty papier może do nas powracać, Ecofolio – francuska organizacja zajmująca się ekologią i recyklingiem – stara się obrazowo przedstawiać już od kilku lat.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.