Papier, który żyje pięć razy - Marketing przy Kawie
Papier, który żyje pięć razyPapier, który żyje pięć razyPapier, który żyje pięć razyPapier, który żyje pięć razy

Papier, który żyje pięć razy

Papier, który żyje pięć razy
Edyta Żyrek

Edyta Żyrek

-

Edyta Żyrek

Edyta Żyrek

Niespecjalnie zainteresowanym segregowaniem śmieci Francuzom zdecydowanie łatwiej dziś uwierzyć w teorię dziewięciu żyć kota niż pięciu żyć papieru. Organizacja Ecofolio przygotowała więc dla nich kreatywną kampanię informacyjną, która stawia sobie ambitny cel walki z narodowym lenistwem w kwestii recyklingu.

Czekając na poranny autobus, Francuzi dowiadywali się, że oglądany przez nich afisz zakrywający boczną wiatę przystanku w niebawem stanie się nośnikiem wyznania miłosnego. Może być też zwykłą kartką z zeszytu, pewne jest jednak, że zasługuje na kolejne życie.

Historię o tym, jak zużyty papier może do nas powracać, Ecofolio – francuska organizacja zajmująca się ekologią i recyklingiem – stara się obrazowo przedstawiać już od kilku lat.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to