Papier czwartej generacjiPapier czwartej generacjiPapier czwartej generacjiPapier czwartej generacji

Papier czwartej generacji

Papier czwartej generacji
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Stworzenie przez szwedzkich naukowców prototypu interaktywnego billboardu nie byłoby niczym niezwykłym, gdyby nie jedno „ale”. Opracowana technologia ma dwa niezaprzeczalne atuty: jest tania i możliwa do zastosowania w przyszłości nie tylko w reklamie wewnętrznej, ale także w branży opakowań. Oznaczałoby to, że przynajmniej w branży marketingowej papier znajdzie nowe zastosowanie, a pogłoski o jego śmierci mogą się okazać, parafrazując słowa Marka Twaina, mocno przesadzone.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja