Panu Bogu świeczkę...Panu Bogu świeczkę...Panu Bogu świeczkę...Panu Bogu świeczkę...

Panu Bogu świeczkę…

Panu Bogu świeczkę...
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Od pewnego czasu w telewizji można zobaczyć spoty prezentujące namiętną parę kochanków otoczoną przez orzeźwiające fale wody i lodu. Spot ten jest jednak tylko „wersją demo” pełnego wydania reklamy, którą dociekliwi internauci mogą odnaleźć na stronie internetowej Arctic.

Erotyka w reklamach zadomowiła się już na dobre. Nie sposób wyobrazić sobie bloku reklamowego bez przynajmniej jednego spotu odnoszącego się dosadniej lub subtelniej do seksu. Telewizja narzucająca ograniczenia w prezentowaniu treści erotycznych wymusza emigrację reklam „z pieprzykiem” do miejsca, w którym swoboda obyczajowa jest znacznie szersza – chodzi tu oczywiście o Internet.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja