„Ona nie ma nic wspólnego z naszą ofertą, to tylko tapeta”. Takie przewrotne motto promuje nowego operatora komórkowego. Mobilking buduje swój wizerunek na walce płci i wskazywaniu kobietom ich właściwej roli: przedmiotu pożądania, ozdoby u boku prawdziwego faceta. Prawdziwy facet zaś interesuje się sportem i prostymi taryfami.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Na telekomunikacyjnym rynku pojawił się nowy operator telefonii komórkowej – Mobilking, działający w wariancie pre-paid. Celem właściciela marki, firmy Mobile Entertainment Company należącej do funduszu Penta Investments, jest pozyskanie około 200 tysięcy klientów do końca 2008 roku. W zadaniu tym pomóc ma jasne określenie grupy docelowej oraz buńczuczne hasło „Pewne rzeczy są tylko dla prawdziwych facetów!”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |