Panie majster, pan jest teraz królPanie majster, pan jest teraz królPanie majster, pan jest teraz królPanie majster, pan jest teraz król

Panie majster, pan jest teraz król

Panie majster, pan jest teraz król
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

„Ona nie ma nic wspólnego z naszą ofertą, to tylko tapeta”. Takie przewrotne motto promuje nowego operatora komórkowego. Mobilking buduje swój wizerunek na walce płci i wskazywaniu kobietom ich właściwej roli: przedmiotu pożądania, ozdoby u boku prawdziwego faceta. Prawdziwy facet zaś interesuje się sportem i prostymi taryfami.

Na telekomunikacyjnym rynku pojawił się nowy operator telefonii komórkowej – Mobilking, działający w wariancie pre-paid. Celem właściciela marki, firmy Mobile Entertainment Company należącej do funduszu Penta Investments, jest pozyskanie około 200 tysięcy klientów do końca 2008 roku. W zadaniu tym pomóc ma jasne określenie grupy docelowej oraz buńczuczne hasło „Pewne rzeczy są tylko dla prawdziwych facetów!”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się