Często to, co oczywiste, jest najtrudniejsze do dostrzeżenia. W sytuacji, w której większość firm poszukuje coraz bardziej finezyjnych i wymyślnych sposobów dotarcia do odbiorców ze swoimi produktami, proste a skuteczne idee mogą zostać zapomniane. Na szczęście twórca koncepcji pozycjonowania, Jack Trout, wrócił na pole bitwy i dostosował swoją liczącą już ponad 38 lat ideę do współczesnych realiów. Napisane wspólnie ze Steve’em Rivkinem „Nowe pozycjonowanie. Najważniejsze osiągnięcia w dziedzinie światowych strategii biznesowych” to książka, w której znów zajmuje on należną pozycję czołowego stratega, biorącego udział w nieustającej wojnie sprzedaży.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.