Paliwo dla lojalności klientaPaliwo dla lojalności klientaPaliwo dla lojalności klientaPaliwo dla lojalności klienta

Paliwo dla lojalności klienta

Paliwo dla lojalności klienta
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

W obszarze budowania programów lojalnościowych powstało już wiele metodologii – i wiele programów opartych na nich skutecznie działa. W procesie ich projektowania ogromne znaczenie mają: pozycjonowanie i insight marki oraz zaangażowanie całej organizacji. Istotne tendencje i ich konsekwencje w odniesieniu do programów lojalnościowych sektora paliwowego (i nie tylko) przedstawia Magdalena Jurdziak, dyrektor Biura Marketingu spółki Lotos Paliwa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się