Program lojalności klienta – optymalne założenia - Marketing przy Kawie
Program lojalności klienta – optymalne założeniaProgram lojalności klienta – optymalne założeniaProgram lojalności klienta – optymalne założeniaProgram lojalności klienta – optymalne założenia

Program lojalności klienta – optymalne założenia

Program lojalności klienta – optymalne założenia
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

W obszarze budowania programów lojalnościowych powstało już wiele metodologii – i wiele programów opartych na nich skutecznie działa. W procesie ich projektowania ogromne znaczenie mają: pozycjonowanie i insight marki oraz zaangażowanie całej organizacji. Istotne tendencje i ich konsekwencje w odniesieniu do programów lojalnościowych sektora paliwowego (i nie tylko) przedstawia Magdalena Jurdziak, dyrektor biura marketingu spółki Lotos Paliwa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to