Palić, nie palić - oto jest pytanie - Marketing przy Kawie
Palić, nie palić - oto jest pytaniePalić, nie palić - oto jest pytaniePalić, nie palić - oto jest pytaniePalić, nie palić - oto jest pytanie

Palić, nie palić – oto jest pytanie

Palić, nie palić - oto jest pytanie
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Silikon wytryskujący z przebitych przypadkiem piersi wprost na twarz mężczyzny to mało apetyczny widok. Podobnie widok okładanego pięściami gryzonia pod dywanem. Co można tak reklamować? I czy może to być skuteczne?

Przykłady z czołówki tekstu pochodzą z reklam cygar o literackiej nazwie „Hamlet”. Pokrótce opiszę ich treść, a ci z Państwa, którzy chcieliby zobaczyć obydwa spoty, mogą ściągnąć je korzystając z linków pod artykułem.

Akcja pierwszego filmu toczy się na eleganckim wernisażu. Młody mężczyzna ogląda wystawione dzieła sztuki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to