0 1 0 0 0 4.01.2024 Maria Dymitruk, Daniel KulaGeneratywna AI w marketingu – jak zrobić to dobrze?Wyobraźmy sobie, że agencja marketingowa, którą klient mocno nakłania do pośpiechu, decyduje się oprzeć przygotowywaną akcję promocyjną na materiałach wygenerowanych przez powszechnie dostępne narzędzia generatywnej sztucznej inteligencji. Uzyskuje w ten sposób teksty, grafiki, jak i filmy potrzebne do kampanii. Co dalej? marketing internetowy marketing społecznościowy prawo wideomarketing
0 1 0 0 0 27.12.2023 Dorota KikaPodsumowanie roku 2023 w SEMW branży SEM to był rok pełen zmian, nowości, automatyzacji i testowania. Ale nie oszukujmy się: od kilku lat każdy rok tak wygląda, a każdy następny będzie wyglądał podobnie. Google ma wiele pomysłów i chętnie je na nas testuje. AI też jest już częścią naszej codzienności. Google dał nam w tym roku sporo szans, aby się z tą sztuczną inteligencją trochę bardziej zaprzyjaźnić. A jeśli nie zaprzyjaźnić, to po prostu zapoznać. analityka internetowa marketing internetowy martech trendy
0 1 0 0 0 20.12.2023 Jakub MüllerPytanie o przyszłość CMO. „Musi przestać zajmować się tylko marką”W mijającym roku raporty globalnych analityków komunikacji marketingowej pokazują, jak zmienia się rola dyrektora marketingu w odpowiedzi na inflację i kryzys gospodarczy. W trudnych czasach CMO musi przestać służyć tylko marce, za to skupić się bardziej na rentowności całego biznesu. martech trendy zarządzanie marką
0 2 0 0 0 19.12.2023 Jakub BarabaszJak sztuczna inteligencja wpływała na SEO w 2023 roku?Optymalizacja wyszukiwarek przechodzi obecnie gwałtowną transformację za sprawą nowych narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję. Innowacyjne rozwiązania umożliwiają automatyzację wielu zadań SEO. Dostarczają też kluczowe informacje analityczne, które pomagają poprawiać proces pozycjonowania, zwiększyć ruch organiczny oraz przyspieszyć pracę specjalisty. analityka internetowa marketing internetowy martech trendy
0 11 0 0 0 18.12.2023 Magdalena Marek-TerelakTiktokowy kompas, czyli 5 efektywnych modeli prowadzenia profilu na TikTokuJeśli można do czegoś porównać TikToka, to byłby to z pewnością wzburzony ocean. Dlaczego? Bo w tym serwisie cyklicznie zalewają nas fale trendów, doświadczamy przypływów i odpływów popularnych twórców, a jeśli naruszymy prawa autorskie, to czeka nas burza z piorunami w komentarzach. Jak się w tym wszystkim odnaleźć? I jak znaleźć odpowiedni kierunek w tych odmętach algorytmów? content marketing employer branding influencer marketing marketing społecznościowy
0 2 0 0 0 12.12.2023 Dorota PindelMartech Q&A – jak odnaleźć się w świecie technologii dla marketinguŚwiat martechu może być dla wielu przytłaczający. Obiecuje wyjątkowe efekty, ale jednocześnie bywa niedostępny dla osób, które nie mają kompetencji technologicznych. Aby wprowadzić do organizacji technologię wspierającą marketing, należy uważnie rozpoznawać możliwości rynkowe i ostrożnie weryfikować potencjał inwestycyjny. Na początek warto zapoznać się z procesem, który prowadzi do skutecznych implementacji. analityka internetowa martech public relations zarządzanie marką
4 3 0 0 0 11.12.2023 Mateusz LubczańskiŚwiąteczne nowości reklamowe? Tutaj nowsze przegrywa ze starszymWydawałoby się, że świąteczne kampanie reklamowe – jako te bardzo istotne dla marek – powinny być świeże, odwoływać się do ostatnich trendów i wspinać na wyżyny kreatywności. Tymczasem okazuje się, że podczas zimy jesteśmy niczym inżynier Mamoń i lubimy w reklamie te motywy, które doskonale znamy. badania marketingowe kampanie reklamowe storytelling
0 1 0 0 0 9.12.2023 Katarzyna Królak-WyszyńskaModelowanie biznesu oparte na sztucznej inteligencjiWprowadzenie AI do strategii i modelu biznesowego organizacji staje się kluczowym czynnikiem sukcesu. Nadanie strategicznego znaczenia transformacji AI wymaga ogromnego wysiłku, jednak te firmy, które go wykonają, staną się liderami jutra. Te, które nie podążą tą ścieżką, prawdopodobnie z czasem przestaną istnieć. martech trendy zarządzanie marką
0 1 0 0 0 6.12.2023 Mateusz MalinowskiJak sztuczna inteligencja pomaga w pozycjonowaniu stron WWW?Coraz więcej użytkowników zaczyna regularnie korzystać z narzędzi opartych na AI w celu optymalizacji i przyspieszenia swojej pracy. Wśród tych użytkowników są m.in. eksperci marketingu internetowego, w tym specjaliści SEO. analityka internetowa content marketing marketing internetowy trendy
0 3 0 0 0 4.12.2023 Karolina KrzeskaPublic relations 2023. Polski rynek agencji PR od lat rośnie – tegoroczna sytuacja finansowa agencji jest dwubiegunowaW Polsce PR odgrywa coraz ważniejszą rolę w kontekście zarówno biznesowym, jak i społecznym. Od 2009 roku branża ciągle rozwija się oraz poszerza swoje kompetencje, dostosowując się do zmieniającego się świata. Świadczy o tym wzrost liczby zarejestrowanych przedsiębiorstw. badania marketingowe public relations